راهنمای خرید درب سریع صنعتی

فیلتر بر اساس دسته بندی

درب سریع صنعتی به دلیل راحتی که ارائه می‌دهند، این امکان را دارند که در بسیاری از مناطق مختلف مورد استفاده قرار گیرند. آن‌ها اغلب به عنوان درب‌های داخلی و عبوری ترجیح داده می‌شوند. علاوه بر این به دلیل ساختار سبک، باز شدن کامل و سهولت در نظافت، برای استفاده در مناطق مختلف مناسب و قابل استفاده هستند. این نمونه درب صنعتی با وجود هزینه‌های کم نگهداری و خدمات بالا در مشاغل مختلفی بسیار مورد استقبال واقع شده است.

درب فولد آپ چیست؟

درب فولد آپ یک گزینه‌ایده‌آل برای درب ورودی و خروجی سالن‌ها است. این محصول به صورت اتوماتیک، سریع و بدون دخالت دست، توسط لوپ دتکتور مغناطیسی، چشم‌های الکترونیکی، تگ RFID و همچنین ریموت کنترل، باز و بسته می‌شود. درب‌های فولد آپ به طور پیش فرض چنانچه مانعی برای بسته شدنشان وجود نداشته باشد به طور خودکار بسته می‌شوند.

این نوع درب صنعتی برای سالن‌های صنعتی جهت سهولت در عبور و مرور هرگونه وسیله‌ای مانند لیفتراک‌ها، پالت تراک، چرخ دستی ارائه شده است. ریل‌های این دستگاه‌ها از فولاد گالوانیزه است. با وجود جاروبک‌های مویی و همچنین سیستم پانتوگراف درون ریل، هوابندی درب کامل شده و هیچ صدایی هنگام وزش باد ایجاد نمی‌شود.

ساختار بدنه درب فولد آپ از پارچه‌های PVC به علاوه‌ی تار و پود‌های پلیمری و روکش PVC است. این ساختار بدنه منجر به افزایش طول عمر درب‌ها می‌شود.

درب‌های فولد آپ به عنوان درب سریع صنعتی، در اکثر موارد برای درب‌های داخلی و پاساژ‌ها به کاربرده می‌شود. آن‌ها اغلب به دلیل هزینه‌های نگهداری و سرویس پایین،  کاربری راحت و ساختار سبک بیشتر ترجیح داده می‌شوند.

این درب‌ها که دارای مدل‌های مختلف می‌باشند بر حسب نیاز در سایز‌های متغیر تولید می‌شوند. آن‌ها طیف وسیعی از مناطق قابل استفاده را دارند، از سردخانه تا بازار، از کارخانه تا گاراژ و مراکز فروش و…

این درب‌ها که برای انتقال راحت و روان در فضا‌های داخلی و تجاری تولید می‌شوند در کنار ویژگی‌های خود دارای مزایای فراوانی هستند. ویژگی‌های ساختاری سبک و جابجایی آسان آن، بکارگیری آنها را در هر منطقه‌ای که نیاز است، ممکن می‌سازد. اگرچه آن‌ها معمولاً برای استفاده داخلی ترجیح داده می‌شوند، اما آن‌ها برای استفاده در فضای باز نیز توسعه یافته‌اند.

مهم‌ترین ویژگی این درب‌ها این است که با سرعت بالا باز و بسته می‌شوند و در نتیجه راحتی قابل توجهی را از نظر زمان کار فراهم می‌کنند. از آنجایی که ساختار سبکی دارند، بدون هیچ مشکلی برای استفاده در هر جایی مناسب هستند.

درب فواد آپ

خرید درب اتوماتیک صنعتی

خرید درب اتوماتیک صنعتی عمدتاً برای کارخانه‌ها، محیط‌های بیمارستانی، شرکت‌های تولید مواد غذایی و شیمیایی، انبار‌ها، نمایشگاه‌ها و خدمات خودرویی انجام می‌شود.  این مدل درب، محصولی بسیار کاربردی برای صاحبان مشاغلی است که می‌خواهند به لطف ویژگی باز و بسته شدن سریع آن، در زمان خود بیشتر صرفه‌جویی کنند.

مدل‌های درب اتوماتیک صنعتی با عملکرد‌های توقف و استارت نرم هیچ خطری از نظر کاربری ندارند. حتی با وجود خودکار بودن، می‌توان به راحتی با استفاده از دسته میل لنگ در صورت قطع برق از آن‌ها استفاده کرد.  اگرچه این درب‌ها معمولاً در فضای باز استفاده می‌شوند، اما بسته به اندازه کسب و کار می‌توان از آن‌ها در داخل خانه نیز استفاده کرد. در برابر باد‌های سریع و سایر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.

درب سریع صنعتی از مدل‌های جدید درب هستند که می‌توانند در مقیاس بسیار بزرگ تولید شوند. درب‌های سریع صنعتی که به عنوان درب پارکینگی نیز ترجیح داده می‌شوند، به بهترین نحو انتظارات را برآورده می‌کنند. مدل‌های درب فولد آپ که بخش عمده‌ای از نیاز‌های کاربر را پاسخ‌گو هستند، به دلیل عملکرد بی‌صدا و سریع، اغلب در شرکت‌های صنعتی ترجیح داده می‌شوند. این درب‌ها نه تنها دمای محیط را متعادل نگه می‌دارند، بلکه فضا‌ها را از گرد و غبار و بسیاری از عوامل محیطی محافظت می‌کنند.

مدل‌های درب پی وی سی پر سرعت نیز با هدف تسهیل عملیات در مشاغل و راحت‌تر کردن ورود و خروج می‌باشد. از آنجایی که این درب‌ها از مواد مرغوب ساخته شده‌اند، می‌توان از آن‌ها برای سال‌های طولانی بدون هیچگونه تغییر شکلی استفاده کرد.  مزیت مهم دیگر آنها این است که می‌توان از درب‌ها برای مدت طولانی بدون نیاز به سرویس و تعمیرات زیاد استفاده کرد.

درب سریع صنعتی

مزایای خرید درب صنعتی برای گاراژ‌ها

انواع درب سریع صنعتی با ساختار بسیار کاربردی خود در بین درب های صنعتی متمایز هستند زیرا سرعت باز و بسته شدن بالایی دارند. این قابلیت، ورود و خروج افراد، ماشین‌های کار کمکی و وسایل نقلیه حمل و نقل را به خصوص در مناطقی که زمان مهم است را فراهم می‌کند.

بازشدن سریع:

سرعت باز و بسته شدن درب سریع صنعتی از ۱ الی ۳ ثانیه بر متر (m/s) است. از این جهت که وجود سرعت بالا از تبادل هوا و انرژی جلوگیری می‌کند این نوع درب بهترین گزینه برای ورودی آزمایشگاه، انبار‌ها و کارخانه‌ها می‌باشد.

عایق‌بندی و پارتیشن فضا‌های کار:

درب سریع صنعتی عایق لازم را بین محوطه داخل و خارج محیطی که استفاده می‌شود فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که تحت تأثیر دمای هوا قرار نمی‌گیرد. بین فضا‌ها در برابر عواملی مانند گرما، بو، باد و بخار عایق‌بندی می‌کند.

در این راستا انواع درب اتوماتیک صنعتی دارای ویژگی‌هایی هستند که برای استفاده به عنوان پارتیشن در فضا‌ها نیز نتایج کاربردی و خوبی را ارائه می‌دهند. این سیستم‌ها دارای ویژگی‌های بسیار کاربردی هستند زیرا از ترکیبی از برزنت با عرض‌های مختلف و پروفیل‌های آلومینیومی تنظیم شده بر اساس ارتفاع در تشکیل شده‌اند.

تعبیه پنجره‌های شفاف:

پنجره‌های شفاف به کار رفته در درب‌های پرسرعت باعث می‌شود که از هر دو طرف به محوطه دید وجود داشته باشد؛ علاوه بر این امنیت بالا در هنگام ورود و خروج را تضمین می‌کند و از حوادث کار جلوگیری می‌نماید. هزینه‌های نگهداری به لطف طراحی و سهولت نگهداری و تعمیر در صورت آسیب ناخواسته درب و موقعیت‌های مشابه بسیار پایین است.

قابلیت ادغام با سایر اتوماسیون‌ها:

درب سریع صنعتی به طور خاص، اجازه ادغام با اتوماسیون‌های مختلف را می‌دهد. بنابراین کاربر می‌تواند از نتایج دقیق در هر محدوده‌ای استفاده کند. ادغام‌هایی مانند فتوسل ایمنی، گیرنده کنترل از راه دور، تایمر و چراغ‌های اخطار این امکان را برای سیستم فراهم می‌کند تا کارایی بیشتری داشته باشد.

ایمنی تضمین شده:

درب اتوماتیک صنعتی به دلیل فناوری کاربردی، طراحی زیبا و کاربرد عملی، ترجیح داده شده‌ترین مدل درب صنعتی در پروژه‌هایی با ترافیک ورودی و خروجی سنگین است.  این مدل محصول که با نام درب فولد آپ نیز شناخته می‌شود، عملکرد ایمن با حداقل انرژی مورد نیاز را در تمام مناطقی که نیاز به عبور سریع دارند ارائه می‌دهد.

این سیستم‌ها که از استحکام بالایی برخوردار هستند از مواد پی وی سی نرم آنتی باکتریال تولید می‌شوند.  قسمت‌های فلزی درب با فولاد پوشانده شده و سیستم دارای واحد کنترل عملکردی می‌باشد.

درب سریع صنعتی

انواع درب سریع صنعتی

درب سریع صنعتی براساس قابلیت‌ها و کاربرد‌های مختلفی که دارند در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شوند. انواع درب اتوماتیک صنعتی عبارت‌اند از:

درب فولد آپ (Fold up):

درب سریع صنعتی مدل فولد آپ به نام درب تاشو نیز شناخته می‌شود. این نوع محصول را اغلب در سازه‌های تجاری، ساختمان‌های مسکونی، صنعتی، بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها، ‌ایستگاه‌های آتش نشانی و … به کار می‌برند.

درب‌های تاشو یا فولد آپ که از انواع درب‌های صنعتی یا pvc سریع و پرطرفدار می‌باشند،  عموماً در محیط‌هایی با ترافیک کاری سنگین استفاده می‌شوند.

در حالی که بافت ساختار آن‌ها ظاهر دلپذیری به محل استفاده می‌دهد، کیفیت بدنه‌ای دارند که عمر و دوام آن‌ها را افزایش می‌دهد. این نوع درب‌ها که به دلیل عایق بودن بالا در برابر گرما، گرد و غبار و باد باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان می‌شوند، درب‌هایی با ساختار با کیفیت هستند که از نظر ایمنی نیز عملکرد خوبی را ارائه می‌دهند.

درب سریع صنعتی رول آپ (roll up):

درب اتوماتیک سریع مدل رول آپ را در اشکال و طرح‌های مختلف تولید می‌کنند. جنس درب صنعتی سریع رول آپ از anti-static UPVC Curtain است.

این درب‌ها با ارائه کیفیت بالا، استفاده طولانی مدت و ایمن، با عملکرد‌های مختلف خود به برآورده کردن انتظارات کاربران کمک می‌کنند.

ساختار یکپارچه آن‌ها، که عبور و مرور داخلی و خارجی را در ساختمان‌ها تسریع می‌کند، تضمین می‌کند که نیاز به درب سریع در هر مکان را برآورده می‌کند. در عین حال از نظر بهداشتی با مکان‌هایی که نیاز به جدایی بخش‌ها از یکدیگر دارند کاملاً سازگاری دارند.

این در‌ها که به دلیل ساختار مارپیچی خود به این نام خوانده می‌شوند، همیشه عملکرد روز اول خود را دارند و ویژگی‌هایی دارند که انتظارات هر کاربری را در هر منطقه‌ای برآورده می‌کند.

درب سریع فولد آپ

درب سریع صنعتی اسپیرال (Spiral):

درب سریع صنعتی اسپیرال سرعت بالایی دارند که منجر به جلوگیری از هدررفت انرژی می‌شود. جنس این نوع درب‌ها نیز مانند سایر درب‌های صنعتی سریع از pvc است و دارای مقاومت و عمر بالایی هستند. این نوع درب سریع صنعتی چون در برابر ضربه و باد‌های پرقدرت مقاوم هستند بهترین گزینه برای کارخانه‌ها هستند.

قیمت درب اتوماتیک صنعتی

در مورد قیمت درب سریع صنعتی نمی توان قیمت ثابت و اطلاعات درستی ارائع کرد.  مدل و ابعاد درب انتخابی شما تأثیر بسزایی در قیمت‌ها دارد.  مدل‌های درب اتوماتیک صنعتی از مواد با استاندارد بالا طراحی شده‌اند و کارایی آن‌ها فوق‌العاده خوب است.

قیمت درب‌های صنعتی بسته به نیاز مشاغل و افراد متفاوت است.  کیفیت درب، مواد مورد استفاده در تولید درب و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد در تعیین قیمت دخیل هستند.

علاوه بر این قیمت‌ها بسته به مناطق استفاده متفاوت است؛ به عنوان مثال اگر به دنبال داشتن درب سریع برای گاراژ در باغ خانه خود هستید، تیم متخصص ما پس از بررسی ارتفاع تیر مورد نیاز برای نصب محصول در محل ساخت درب یا موارد دیگر می‌تواند به طور میانگین بهترین قیمت را برای شما پیدا کند. مسائل فنی، تأثیر متریال و کیفیت مطلوب در این قیمت‌ها اجتناب ناپذیر است.  مهمترین چیز این است که؛  بهتر است با شرکت‌های قابل اعتماد در تولید و مونتاژ تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *